Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΡΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΕΝΟΣ, εκδόσεις Γαβριηλίδης με Πίστη, Ελπίδα, Αγάπη

ΕΡΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΕΝΟΣ εικόνα.jpg

Σήμερα που η τιμάται η Αγ. Σοφία, η Πίστη, η Ελπίδα, η Αγάπη
Με μεγάλη χαρά επιθυμώ να σας πληροφορήσω ότι ήδη κυκλοφορεί η πρώτη μου ποιητική συλλογή
στα βιβλιοπωλεία απο τις εκδόσεις Γαβριηλίδη. Ήδη βρισκεται στην Αθήνα και θα γίνει
τοποθέτηση και σε όλες τις μεγάλες πόλεις.

Τιτλοφορείται ΕΡΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΕΝΟΣ.

Αποτελείται απο 52 ποιήματα σε τρεις ενότητες και είναι απάνθισμα ποιημάτων
που συνθέτω τα έξι τελευταία χρόνια. Ξαναδούλεψα τα παλιότερα, πρόσθεσα νέα και ανέκδοτα, ενώ στο τέλος,
έχω επιγράμματα που θα σας αρέσουν και θεωρώ ότι είναι απο τα σημαντικά μου ποιήματα.
Διατίθεται και μέσω διαδικτύου απο τις εκδόσεις Γαβριηλίδη
και από άλλους ιστότοπους με αντικαταβολή ταχυδρομείου στο διαδίκτυο,
αν βάλετε στο google το όνομα της συλλογής. Βιβλιοπωλεία με πολύ χαμηλή τιμή
σας αποστέλλουν τη συλλογή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας
και του εξωτερικού. Εύχομαι και ελπίζω αυτή η προσπάθεια μου
να αγγίξει την ψυχή σας και να σας περάσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας.
Αυτή είναι και η βασικη ιδέα της συλλογής. Το φως και η ελπίδα.
Καλή ανάγνωση καλά ταξίδια στο όνειρο και στην αγάπη.

Ευχαριστώ πολύ μέσα απο την καρδιά μου τον πάθ που με φιλοξενεί
πέντε χρόνια τώρα και όλους τους φίλους που με στηρίζουν, με διαβάζουν
με ενθαρρύνουν και με έφεραν σήμερα στην ευχάριστη θέση
να πραγματοποιηθεί ένα όνειρο. Να παρουσιάσω τα ποιήματα μου
και να τα δω τυπωμένα..Σας ευχαριστώ πολύ και με Πίστη,
Ελπίδα και Αγάπη θα προχωρήσουμε μέχρι την επόμενη συλλογή.





4 σχόλια:

  1. Θάνο καλή επιτυχία, με την ευχή να το ερωτευτούν πολλοί πολλοί αναγνώστες. Μόλις το διαβάσω θα επανέλθω.
    Φιλικότατα
    @Athanassia1951

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα Αναστασία..σ ευχαριστώ πολύ..περιμένω τις εντυπώσεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή